Valentýnský kód na slevu 30%: LOVE30

Jak nakupovat

- Registrace a přihlášení

Ceny v našem e-shopu jsou zobrazeny s DPH, a to v CZK nebo v EUR podle zvolené země (Česko nebo Slovensko). Standardní ceny jsou pro konečného zákazníka, který si přeje nakupovat po jednom kusu.

- Nákupy bez registrace a přihlášení

V našem e-shopu můžete nakupovat i bez registrace. Tato možnost je pro zákazníky, kteří u nás nakupují jen zřídka. I v případě že nakupujete tímto způsobem, budeme po Vás požadovat některé nezbytné údaje, to z důvodu dodání zboží.

- Nákupy s registrací a po přihlášení (konečný zákazník)

Tato možnost je připravena pro konečné zákazníky, kteří si přejí nakupovat častěji. Tato volba Vám ušetří vypisování nutných údajů při každé objednávce.

je nutné si zapamatovat přihlašovací jméno a heslo.
 

JAK VÁM ZBOŽÍ DODÁME - Česká republika ?

Zboží dodáváme balíky přes kurýra DPD. v případě, že si zboží necháváte zaslat domů a nejste přes den doma, doporučujeme si zboží nechat zaslat např. do práce, atd.

Další možností je převzetí zboží osobně ve skladu společnosti Nelun spol. s r.o. nebo na prodejně Pidilidi ve Wikylandu v Brně..

- DPD Private:    Cena za zaslání zboží s dobírkou 119 Kč včetně DPH.
- Zásilkovna:      Cena za zaslání zboží s dobírkou   69 Kč včetně DPH.
- Osobní odběr: Cena za zaslání zboží a platba v hotovosti 0 Kč včetně DPH.
 

V případě, že je hodnota objednávky vyšší než 1.000  Kč, dopravné neúčtujeme.

DPD kurýrovi je možno platit hotově nebo i platební kartou.
 

JAK VÁM ZBOŽÍ DODÁME - Slovenská republika?

Zboží dodáváme balíky přes kurýra DPD. V případě, že si zboží necháváte zaslat domů a nejste přes den doma, doporučujeme si zboží nechat zaslat např. do práce, atd.

- DPD: Cena za zaslání zboží s dobírkou 5,00 Eur včetně DPH.
- Zásilkovna: Cena za zaslání zboží s dobírkou 5,00 Eur včetně DPH.

V případě, že je hodnota objednávky vyšší než 50 Eur dopravné neúčtujeme.

 Avízo a převzetí zboží.

V den odeslání objednaného zboží obdržíte mail (cca. v 15.30) s informací, že zásilka byla předána dopravci a pod jakým číslem je evidována pro možnost online sledování. Dopravce u služby DPD Classic telefonicky zákazníka nekontaktuje. Mail je avízo o doručení a zákazník by měl být následující den po odeslání na dodací adrese.